M Kingdon: The Science of Serendipity How to Unlock the Promise Innovation in Large OrganisationsBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk, Paperback183 ,-
C Dieken: Become the Real Deal The Proven Path to Influence and Executive PresenceBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk199 ,-
MD Archer: Getting Started in Forex Trading StrategiesBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk223 ,-
MC Thomsett: Getting Started in Stock Investing and TradingBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk223 ,-
Convert Every Click Make More Money Online with Holistic Conversion Rate OptimizationBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk, Paperback159 ,-
Leading from Your Best Self: Develop Executive Poise, Presence, and InBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk, Innbundet223 ,-
Hacking Sales – The Ultimate Playbook For Building A High Velocity Sales MachineBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk, Innbundet239 ,-
Billy Decker, Simon Taylor: Template Mixing and MasteringBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Musikk, Papirbøker, Engelsk, Paperback223 ,-
John C Maxwell: The 5 Levels of LeadershipBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk, Paperback220 ,-
Joel Greenblatt: The Big Secret for the Small InvestorBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk216 ,-
Winning at New Products, 5th Edition av Robert CooperBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk310 ,-
Dana Thomas: Deluxe: How Luxury Lost Its LusterBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk234 ,-
Ken Blanchard, Sheldon Bowles: High Five! None of Us Is as Smart AllBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk, Innbundet232 ,-
Howard Schultz: Pour Your Heart Into ItBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk199 ,-
The Service Innovation HandbookBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk, Paperback395 ,-
Lois P Frankel: Nice Girls Don't Get RichBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk203 ,-
Donald Roos: Don't Read this BookBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk, Paperback223 ,-
Nathan Williams: The EyeBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk, Nathan Williams, Innbundet434 ,-
Amy Webb: The Signals Are TalkingBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk, Pocket223 ,-
Annemiek van Boeijen, Jaap Daalhuizen: Delft Design Guide (revised edition)Businesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk, Paperback359 ,-
Anne Miltenburg: Brand the ChangeBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk, Paperback383 ,-
Christine Desan: Making MoneyBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk, Paperback599 ,-
Barbara Stanny: Prince Charming Isn'T ComingBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk251 ,-
Jurgen Salenbacher: Creative Personal BrandingBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk240 ,-
William Dalrymple: The Anarchy: East India Company, Corporate Violence, and the Businesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk, Paperback236 ,-
J Sugarman: Adweek Copywriting Handbook The Ultimate Guide to Writing Powerful Advertising and Marketing Copy from One of America's Top CopyBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk239 ,-
Justin Fox: The Myth of the Rational MarketBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk, Paperback257 ,-
R Schabacker: Technical Analysis & Stock Market ProfitsBusinesslitteratur, Økonomi og jus, Papirbøker, Engelsk739 ,-