Hyttefeber vinner Årets butikk 2022
Prisjakts brukere har stemt frem Årets butikk, og i år er det en liten butikk med stor sjel som vinner den årlige konkurransens gjeveste pris. Gratulerer til Hyttefeber for en imponerende og velfortjent seier.
Gode priser, hyggelig kundeservice og rask levering sender Hyttefeber seirende opp i toppen som kundenes favoritt. Preben Lugg og Preben Frenning startet Hyttefeber.no i 2015 med fokus på interiør for norske hytter. De to ildsjelene har på seg alle hattene for å drive nettbutikken, så det å vinne Årets butikk er en stor seier for gründerne.
– Denne prisen minner oss på hvorfor vi gjør det vi gjør. Jeg begynte å grine, vi begynte begge å grine! For oss har det alt å si, siden det bare er oss to store deler av tiden, sier Preben og Preben, gründerne av Hyttefeber.
– Hvis en kunde ikke er fornøyd, plager det livet av oss. Vi tar det veldig seriøst og har til og med levert ting på døra personlig hvis det har skjedd noe feil med en levering. Tror ikke mange er klar over at de ofte snakker med gründerne når de ringer, sier Frenning.
Kundene går først
Det lille Hyttefeber-teamet vokste i 2022 til og tre med Julie Kristin Thoresen. De har stort fokus på kundene sine og bruker deres tilbakemeldinger til å forbedre nettbutikken og ta strategiske valg for videreutvikling.
– Vi har brukt kundeservicen som en kanal for å videreutvikle butikken. Det er et fantastisk sted å plukke opp feil og finne forbedringspotensiale. Spør folk om det samme flere ganger, så er det vi som må forbedre oss. Det finnes ingen dumme spørsmål, sier Preben Frenning.
Kundene til hyttefeber er med på å bestemme sortiment og gi tips til hva som funker.
– Hvis et produkt får dårlige anmeldelser så sluttselger vi. Kundene skal være fornøyde og det har vært et åpenbart fokus for oss fra starten. Vi sier hele tiden at vi vil kundebehandle hele Norge, sier han leende.
Godt omdømme skaper tillit
Gutta fra Hyttefeber beviser hvor viktig det er med tillit på nett, og at fornøyde kunder kan være den beste markedsføringen. Er kundene fornøyde kommer de tilbake, og de skryter til andre om den gode opplevelsen.
– Tillit på nett er superviktig. Vi vet hvordan det er å handle i en nettbutikk og ikke få hjelp. Anmeldelser fra kundene er det aller viktigste for å skape den troverdigheten. Fornøyde kunder er god markedsføring, sier han.
– Vi har folk som handler igjen og igjen. Og når de legger igjen gode anmeldelser, hjelper det andre kunder å gjøre en vurdering på om de skal handle hos oss eller ikke, legger Lugg til.
Store planer i 2023
I 2023 har Hyttefeber.no store planer, og er nå på jakt etter nye lagerlokaler og medarbeidere i Fredrikstad.
– Det blir et veldig spennende år for oss, og vi lover at dere kommer til å se mye mer av Hyttefeber.no fremover, sier Lugg
En stor takk til de som har stemt
Etter de har feiret med kake og en god klapp på skulderen vil de takke sine kunder for å ha stemt dem frem som Årets butikk 2022.
– Vi sier tusen takk til verdens beste kunder - det er dette vi jobber for. Det er de som inspirerer oss hver dag, sier Preben og Preben.
Publisert:
15. desember 2022
Tekst:
Viktoria Andresen
Les mer
Porterbuddy vinner Årets fraktselskap 2022
Prisjakt ville gi landets fraktselskaper muligheten til å kjenne på kjærligheten fra fornøyde kunder i årets konkurranse. Dere har stemt og Porterbuddy stikker av med seieren!