(246)
Jeg har handlet i nettbutikken flere ganger siste halve år. Det har ikke vært noen problemer. Hvis de har produktet på lager, så sendes den svært raskt. I de tilfellene hvor det har vært ventetid, så har de sendt alt de har på lager i en egen sending - deretter får man produktet man må vente på. Det er en smidig løsning. Jeg anbefaler venner til å bruke samme netthandel for foto, alle er fornøyd.
Helt latterlig leveringstid. Ikke tilfredsstillende kundeservice. Dårlig problemløsning. Absolutt ingen interesse for å beholde deg som kunde. Jeg kjøpte tre varer. En av disse varene var bestilt til lager. Etter snart 3 måneder, så har denne varen enda ikke kommet og de har absolutt ingen unnskyldning. Etter en måned, så tok jeg kontakt for å finne en løsning før jeg skulle på ferie. (Husk. Per forbrukerkjøpsloven, så har de 30 dager på å levere) Tilbudet de kunne gi meg var at jeg foretok meg et NYTT KJØP. Som prinsippsak, så sa jeg selvfølgelig nei. Hvorfor i huleste skal de tjene på at de ikke klarer å levere til riktig tid. Helt absurd. Enda bedre.. Hva ville det kostet dem å løse dette problemet der og da med tilgjengelige ressurser, og samtidig beholde en kunde? 89 kr... Har ikke fått noen videre oppdateringer siden da. De er ikke interessert i deg som kunde. Dette er ikke et seriøst selskap. Forbrukertilsynet ble kontaktet. Her rir vi på den gylne prinsipp-hesten til veis ende til tross for at det koster meg 5 ganger så mye penger å klage.
Har kun gode erfaringer med scandinavian photo. Bestilt kamera og mye utstyr derfra de siste 3 årene. Ofte gode tilbud.
I had ordered a camera to be delivered on a specific date (which was not awailable at the warehouse), paid for it, and waited. On the expected delivery date, I hadn't received any message, so I called customer service. They informed me that they had received cameras from the supplier, but since many customers had ordered them, they selected a few at random and sent the cameras to them, regardless of my prior payment. The only option they suggested was to wait a couple of weeks and hope that I would receive it with the next supplier delivery. I received all this information only after calling them directly, with no prior notification from them about the problem. The camera was planned as a present, so I'll have to find it somewhere else.
Elendig service. Trodde jeg kjøpte en klokke, fikk ordrebekreftelse med at varen var på lager. Siden har jeg etterlyst den 4 ganger. Det skinner gjennom at de solgte den for billig og vil ikke gi meg tilbud på en ny eller tilsvarende klokke til samme pris. Elendig kundebehandling! Kjøper eller prøver aldri å kjøpe noe der igjen!
Super godt tilbud på Panasonic GH9ii. Veldig enkel og grei webshop, hyggelig med gratis frakt. Anbefales!
Det tok en måned før varen kom på lager. Den 7 mai ringte jeg å purret. Pakken med varen ble da øyeblikkelig forhåndsanmeldt til posten. Siden har den ligget der i en uke uten at det har skjedd noe. Siden med kundeopplysninger mv. er nede og man får ikke lengre kontakt. Dette gir grunnlag for mistanke om organisert bedrageri. Jeg vurerer å melde virksomheten til politet.
Absolutt helt forferdelig kundeservice. Kjøpte en harddisk som døde etter tre måneder. Holdt på i månedsvis for å reklamere og då hjelp hos scandinavian photo. Når den ENDELIG ble sendt inn var det feil på fraktseddel slik at den kom frem uten referansenummer. Kundeservice lover alltid å Komme tilbake med info men gjør det ikke. Nå fikk jeg endelig bekreftet tilbakebetaling, men etter en uke er pengene enda ikke kommet på konto. Styr klar av denne butikken.
Prisene vises i NOK på butikkens side.
Butikken kan kontaktes på Norsk.
Tilbud telefonstøtte. Se butikkens hjemmeside for ytterligere informasjon.
www.scandinavianphoto.noFullstendig firmanavn: SCANDINAVIAN PHOTO AS
Organisasjonsnummer: 981920775