(24)
Fin kundebehandling og god informasjon underveis til varen var levert. Hyggelig og serviceinnstilt selger.
De har helt håpløse leveringsmetoder. Dette står på hjemmesiden deres: «NTEX har ikke som standard å hjelpe deg å bære inn bestilte produkter så det kan være bra å ha bærehjelp ved leveranse (med mindre annet avtales med oss).» Men det er ikke mulig å avtale noe som helst angående levering/bærehjelp med myrangecooker.
Raskt svar på mail og god veiledning.
Dette er en handleopplevelse man vil ha. Hadde noen spørsmål til kundeservice i beslutningsprosessen. Svar på Mail derfra kom minutter etter at jeg sendte dem. Leveransen kom superraskt. Bakebrettene jeg bestilte ekstra ble ettersendt så fort de var inne på lager igjen. Det var en liten feil på ene stekebrettet. Når jeg sender bilder av dette er det kun snakk om minutter før jeg får svar. Nytt stekebrett sendes med en gang. Så her tar de ikke bare ansvar i salgsprosessen men også etterpå. Kan trygt anbefale å handle her.
jeg har fått veldig god service både på mail og på telefon. imøtekommende, tydelig, hjelpsom. det gjenstår å se hva jeg synes om komfyren jeg kjøpte (Lofra Dolce Vita 90cm) når jeg har tatt den i bruk, har bare nettopp fått installert den. manualen som fulgte med var sinnssjuk dårlig, men det er ikke MyRangeCooker sin feil. Lofra markedsfører sine ovner som om de er luksusvare, men det gjenspeiler seg ikke i informasjonen de leverer og heller ikke i materialene eller brukervennlighet. Slikt er vanskelig å oppdage når man handler på nett. Men som sagt: god service!
Hyggelige mennesker som alltid vil hjelpe.
Helt fantastisk kundeservice 😊vi har hatt ovnen vår i ca 2år da undervarmen sluttet å virke.Kontaktet kundeservice som sendte del og reparatør og alt var gjort i løpet av 10dager😊Nå gleder jeg meg til å bake igjen.Anbefaler på det sterkeste My Range cooker
Godt utvalg for de som vil ha noe ekstra. Gassovn fungerer svært bra med trinnløs justering slik at varmen styres 100% Feil med stekeovnsdør, tekniker kom innom og dokumenterte feil og ovn byttet. Tidsmessig ingen bemerkning med tanke på normal postgang og forventet bestillingstid tekniker. Oppfatter firma og samarbeidspartnere som seriøse. Svært godt fornøyd med ovnen. Bengt Hansen.
Kjøpte ny induksjonsovn,etter kort tid røyk ovnstoppen!INGEN imøtekommenhet, måtte kjøpe ny topp for egen regning😳😳😳 Styr unna!
Kjøpte i slutten av 2020 en Dolce Vita 90 cm ovn som viste seg ha ha en mangel i form av at ene ovnen har varmelekkasje (i tillegg til at ovnsdøren lager knekkelyder ved åpning/lukking) slik at metall over og på siden samt tilliggende kjøkkenstamme (hvis ovn benyttes vil lakk på kjøkkenside smelte/flasse av samt barn kan brenne seg hvis de tar på ovnen) blir nesten glovarm, bryter i metall blir opp mot 80 grader varm. Myrangecooker er åpne om at dette er en reklamasjon hvor de ønsker gi meg ny ovn, MEN de klarer ikke å få noen til å levere oven opp i 3dje etasje. Det har nå gått ca. 1 år siden jeg reklamerte og fremdeles har ikke ovnen blitt byttet ut med en som fungerer.
Prisene vises i NOK på butikkens side.
Butikken kan kontaktes på Norsk.
Tilbud telefonstøtte. Se butikkens hjemmeside for ytterligere informasjon.
Tilbyr installasjonshjelp på stedet. Se butikkens hjemmeside for informasjon og eventuelle lokale begrensninger.
myrangecooker.noFullstendig firmanavn: LINDSTRÖM & SONDÉN AB
Organisasjonsnummer: 999019307