Prisjakt
Bauhaus
  • Størst utvalg til lave priser
  • Prisløfte
  • 5 års garanti på elverktøy
2.3OK
12 anmeldelser
Vurderinger som er eldre enn ett år tas ikke med i gjennomsnittsvurderingen.
A
Andreas gartner
1 anmeldelse
Utmerket7 dager siden

Rask levering og alt fingerte som det skal

H
Hogne
1 anmeldelse
Utmerket24 dager siden

Veldig trivelig sjåfør, kundeservice og løsning;)

J
Jinny
3 anmeldelser
Utmerket4 måneder siden

Rask levering, anbefales

Svar innen Bauhaus:2023-12-20
Hei! Takk for din anmeldelse, det settes stor pris på. Med vennlig hilsen Thomas, BAUHAUS Kundeservice
Gjestebruker
ForferdeligEndret 6 måneder siden

Kjøpte steinpanel pr m2 samt i henhold til pris i m2. Men fikk kun 1/4 del av leveransen levert. De lovet å ordnet opp, men etter fem uker snudde de og mente jeg hadde fått hva jeg bestile pga en feil på nettsiden deres. Altså jeg bestilte pakker og ikke m2. Dette til tross for at jeg fikk både pris og antall oppgitt pr m2. De tok ikke ansvar for sin egen feil, og mente jeg misforstod. Hvordan det er mulig er vanskelig å forstå. Men de innordner seg ikke etter norsk lov og opererer med vikarierende argumenter. Veldig useriøst, min anbefaling er å styre unna. Det finnes mye bedre og mer seriøse aktører på markedet.

Svar innen Bauhaus:2023-10-17
Hei, Takk for din anmeldelse. Det er veldig trist å se hva som har skjedd, vi beklager på det sterkeste for opplevelsen du har hatt. Jeg ser at du er i kontakt med vår klageavdeling hvor du er blitt tilbudt alternative løsninger. Om du utestående spørsmål eller andre henvendelser er du varmt velkommen til å kontakte oss igjen på e-post så hjelper vi deg. Mvh, Stine, Bauhaus.no
Gjestebruker
ForferdeligEndret 8 måneder siden

Bestilte en slangetrommel de hadde flere hundre av på lager 11. juni som aldri ble sendt fra de. Var i kontakt med kundeservice to ganger hvor de beklaget og sa at de hadde fått bekreftet at varen nå var sendt. Etter to måneder endte det med at samme beløp ble refundert, uten noen kompensasjon hvis ikke vi bestilte en ny vare fra de. Så hvis du ønsker å låne bort pengene dine i noen måneder er det bare å handle her. Useriøst selskap.

Svar innen Bauhaus:2023-09-22
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er utrolig kjedelig å høre at du hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi beklager på det sterkeste for forsinkelsene som berørte din bestilling. Vi ønsker å forsikre deg om at vi tar dette svært alvorlig og gjør alt vi kan for å minimere slike situasjoner i fremtiden. Vi har hatt noen utfordringer med forsinkelser på vårt sentrallager, som har påvirket leveringstiden for enkelte bestillinger. Vi har arbeidet hardt og har fått løst disse utfordringene, vi gjør alltid det vi kan for å forbedre vår service. Ønsker deg en fin dag, Med vennlig hilsen Stine
Gjestebruker
Forferdelig8 måneder siden

Jeg hadde en liten ordre bestående av to deler, bestilt 4. juni. 4 uker senere kom kun en del, uten pakkseddel eller beskjed om restordre. Nå to måneder senere har endelig siste del kommet, men kun ettersom jeg var i kontakt med kundesupport mange ganger. De har rett og slett ikke kontroll. Kommer aldri til å bruke Bauhaus igjen. Må være en av de dårligste nettbutikkene som er tilgjengelig i Norge.

Svar innen Bauhaus:2023-09-22
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er utrolig kjedelig å høre at du hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi beklager på det sterkeste for forsinkelsene som berørte din bestilling. Vi ønsker å forsikre deg om at vi tar dette svært alvorlig og gjør alt vi kan for å minimere slike situasjoner i fremtiden. Vi har hatt noen utfordringer med forsinkelser på vårt sentrallager, som har påvirket leveringstiden for enkelte bestillinger. Vi har arbeidet hardt og har fått løst disse utfordringene, vi gjør alltid det vi kan for å forbedre vår service. Ønsker deg en fin dag, Med vennlig hilsen Stine
Gjestebruker
ForferdeligEndret 8 måneder siden

Jeg har ventet på bestillingen i mer enn en måned, jeg ba om refusjon. de svarer det samme "forespørselen din er i gang" forferdelig selskap.

Svar innen Bauhaus:2023-08-05
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er utrolig kjedelig å høre at du hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi beklager på det sterkeste forsinkelsen i leveringen av din bestilling. Vi ønsker å forsikre deg om at vi tar dette svært alvorlig og gjør alt vi kan for å minimere slike situasjoner i fremtiden. Vi har hatt noen utfordringer med forsinkelser på vårt sentrallager, som har påvirket leveringstiden for enkelte bestillinger. Vi arbeider nå hardt for å løse disse utfordringene og forbedre vår service. Jeg håper du nå har fått bestillingen din levert og at du er fornøyd med det du kjøpte, eller at du har fått tilbakebetalt pengene for kjøpet. Hvis du fremdeles opplever problemer, vennligst ring oss på 64 00 10 80, eller kom i chatten vår mellom 08-16 og be om å få prate med Thomas, så skal jeg se på saken din direkte. Ønsker deg en fin dag, Med vennlig hilsen Thomas
Gjestebruker
ForferdeligEndret 8 måneder siden

Bestilte grill med leveringstid på 2-5 dager. Elendig kundeservice pr mail, maste etter 2 veker men går 5 dager mellom svar, gitt at eg purret. Fikk grill levert ette 3 veker.

Svar innen Bauhaus:2023-09-22
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er trist å høre at du hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi beklager på det sterkeste for forsinkelsene som berørte din bestilling og at du opplevde vår behandlingstid som lang. Vi ønsker å forsikre deg om at vi tar dette svært alvorlig og gjør alt vi kan for å minimere slike situasjoner i fremtiden. Vi har hatt noen utfordringer med forsinkelser på vårt sentrallager, som har påvirket leveringstiden for enkelte bestillinger. Vi har arbeidet hardt og har fått løst disse utfordringene, vi gjør alltid det vi kan for å forbedre vår service. Om du har noen utestående problemer med orderen er det bare å ta kontakt på [email protected], tlf 64 00 10 80, eller på chat, så hjelper vi deg. Ønsker deg en fin dag, Med vennlig hilsen Stine
Gjestebruker
ForferdeligEndret 8 måneder siden

Bestilte en vare som var på lager. Har nå gått over en uke og den er ikke sendt. Kontaktet di flere ganger å jeg får ikke lov å avbestille da den har gått for langt. Men den har vært (5!) dager klar for utsendelse, men ikke sendt med posten. Aldri handle her mere

Svar innen Bauhaus:2023-07-25
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er utrolig kjedelig å høre at du hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi beklager på det sterkeste forsinkelsen i leveringen av din bestilling. Vi ønsker å forsikre deg om at vi tar dette svært alvorlig og gjør alt vi kan for å minimere slike situasjoner i fremtiden. Vi har hatt noen utfordringer med forsinkelser på vårt sentrallager, som har påvirket leveringstiden for enkelte bestillinger. Vi arbeider nå hardt for å løse disse utfordringene og forbedre vår service. Jeg håper du nå har fått bestillingen din levert og at du er fornøyd med det du kjøpte. Hvis du fremdeles opplever problemer, vennligst ring oss på 64 00 10 80, eller kom i chatten vår mellom 08-16 og be om å få prate med Thomas, så skal jeg se på det direkte. Ønsker deg en fin dag, Med vennlig hilsen Thomas
Gjestebruker
UtmerketEndret 9 måneder siden

Alltid god service av Mariann i hage. Hun har en suveren kunnskap 😊

Svar innen Bauhaus:2023-07-25
Hei, Takk for din tilbakemelding. Dette skal jeg absolutt bringe videre til Mariann, og jeg er sikker på at hun setter pris på de hyggelig ordene! Ønsker deg en fin dag, Med vennlig hilsen Thomas

Om butikken

Bauhaus

Prisene vises i NOK på butikkens side.

Betalingsalternativer

MasterCardVisa
  • Avbetaling
  • Faktura
  • Kortbetaling
  • Betaling via telefonregning
  • Bitcoin
  • Direkte betaling
  • Forskuddsbetaling
  • Postoppkrav
  • SMS-betaling

Kundeservice

Butikken kan kontaktes på Norsk.

Tilbud telefonstøtte. Se butikkens hjemmeside for ytterligere informasjon.

Tilbyr installasjonshjelp på stedet. Se butikkens hjemmeside for informasjon og eventuelle lokale begrensninger.

www.bauhaus.no

Informasjon om selskapet

Fullstendig firmanavn: Bauhaus Norge KS

Organisasjonsnummer: 889800542