Prisjakt
Black Week – se de beste tilbudene

Laila

Ble med 2024-06-30
2
Bidrag
2
Nyttige stemmer
Obs Bygg
OK
(500+)
L
Laila
2 anmeldelser
DårligEndret 4 måneder siden

Stor forskjell på kundebehandling. Ingen i avdelingen hage hjalp meg når jeg spurte. Måtte spørre i kassen og han måtte jeg bie på for at han skulle bli med å vise meg hvor det var. Dette var etter mye leting og venting på hjelp, ca 40 minutt. Ikke opplevd dette ved avd. maling.

Ecovacs GOAT G1 800G
Full Star 1
1
(2)
13 990 ,-
L
Laila
2 anmeldelser
Full Star 1Empty Star 2Empty Star 3Empty Star 4Empty Star 5
5 måneder siden

Ecovacs GOAT G1-800G Kjøpt 17.04.2024 og vært i daglig drift. Installasjon og oppsett av app, ladestasjon og beacons(5) gikk fint. Kartlegging: Gjør feil og du må begynne på nytt! Sette opp forbudssoner, inndelinger av kart og tidsplan osv. helt greit. Noen uker seinere: Kan ikke få opp mer enn forsiden av app. Når den går til det animerte bildet står den bare å spinner. Kontakt med kundeservice, chat. Hun på chatten vil at jeg skal ringe kundeservice. App slettes og lastes igjen for å virke. Dette må en dessverre igjennom mange ganger. Så fortsetter ting å skje: Den går ikke hjem i regnvær, selv med regnsensoren på. Den går ute etter forbudstid, selv med dyrevern på. Den følger ikke oppsatt tidsplan, selv om den er lagret. Goat går også utenfor kartets ytterkant og setter seg fast. Videre: 45 grader stigning? Ja, i en bakke som ikke ender for da er skjørtet(den svarte kanten nærmest bakken) for lavt og goat stanger rett i bakken. Sitter fast. Den går frem til ladestasjon, ca 1 meter fra og sier: Finner ikke ladestasjon, plasser goat 50 cm fra st. den går fortsatt ikke inn. Stasjon, goat, koblinger, kamera, film og skinnende strips i st er sjekket og i orden. DEN GÅR FORTSATT IKKE TIL LADESTASJONEN. Prøver å kontakte kundeservice: Dette er et stort problem. Kundeservice er der for pensjonister, trygdede og andre som er hjemme på dagtid. 09.00 - 17.00 kjernetid for de fleste som er på jobb. Har pr.i dag 30.06.2024 ikke rukket inn på chatten siden den første gangen jeg snakket med dem. Ingen mail adresse å finne noe sted for kontakt. Har lest en del kommentarer og tror at noen legger inn for snart etter kjøp! Med robotklipper trodde jeg at det ble mer tid vekk fra klipperen. Har brukt utrolig mye av fritiden på å hjelpe Goat på tur igjen. Noen fra salgsavdelingen burde virkelig ta kontakt å vise at kundene betyr noe eller helst gi beskjed videre til konsernet for videreutvikling. AI? Tja....ikke helt der enda. Men klippe pent gjør den :) for ikke så mye annet fungerer.