Hva synes du om Telia?
Bruker postnord, så du kan regne med uendelige mengder styr for å få tak i varen. Returordningen fungerer særdeles dårlig, får ikke svar, må prøve flere ganger. Når du endelig får sendt inn varen får du ikke penger igjen, og må i gang med enda en runde med å prøve å få tak i noen som vil ta ansvar. Helt håpløst.
Telia lover å følge opp, men holder ikke ord, vi prøver å avslutte kunde forholdet. Så påstår de at vi har et års bindingstid det sa ikke selgeren noe om. Trist måte å drive butikk på😟 Per Lie
God og oversiktlig nettbutikk
Ingen problemer med å handle hos Telia. God kundebehandling og gode priser.
Utenom at naboen min lager en avtale for sine leieboer og misbruker naboen i og forbigå nettet mitt så det ikke fungerer. Naboen kan også styre nettet mitt med sin Telia. Et eller annet med at jeg har gjort noe med ruteret eller noe? Det gjør jeg ikke.
Ble plassert i kø og forventet svartid var 78 minutter, i tillegg til at jeg ringte i 40 minutter uten å lykkes. Er det mulig!?! Har vært i kontakt med de fordi tv boksen vår ikke har fungert siden april! Får tilsendt nye bokser, som heller ikke fungerer.
Utrolig dårlig kundebehandlingog service! Aldri vært borti lignende! Har dessverre telia tv og internett i borettslaget.. De var hos meg 5 ganger for å ordne opp i en liten feil og det tok 3mnd. titalls timer på tlf ble lovet å bli ringt opp igjen uten at det skjedde, sendte inn klager uten å høre noe mere. I tillegg ble det borret nye hull i veggen da de bare kunne fjernet den gamle boksen først..(nyoppusset leilighet 2022) Enda får jeg en regning og ingen kompensasjon for dette tullet...!
Telia har klart rask og god dekning på plassene det er viktigst, og raskere nett en Telenor. Men jeg har vært kunde hos Chess siden 2011 som ble kjøpt opp av Telia, da jeg fikk beholde min månedspris, la jeg merke til at Telia konstant ville dytte opp prisen høyere og høyere, mitt abonnement fra Chess var 129kr i måneden med 2GB. Da Telia kom inn i bilde ble det 149kr, men så var det også slutt, et par år tilbake ble det satt opp til 200kr i måneden, og nu er det 249kr. Mens alle andre kjemper om billigste telefon abonnementet. Telia har da mange tjenester man kan stryke av som er gode og flere en de fleste. Men at de skal jakke opp prisen på denne måten hos en lang varig kunde, nei da må man bare bytte. Er meget trassig men 249kr i måneden for en som ringer kanskje 20 ganger i måneden maks og bruker nesten ingen mobildata, det er ikke logisk.
Beste operatøren i Norge! Alltid kjempe god service og veldig hyggelige folk!
Dårligste kundeservice noen sinne De gjør aldri som de lover. De ringer ikke tilbake. Noen ganger "glemmer" de at du har ringt.
Prisene vises i NOK på butikkens side.
Butikken kan kontaktes på Norsk.
Tilbud telefonstøtte. Se butikkens hjemmeside for ytterligere informasjon.
www.telia.noFullstendig firmanavn: TELIASONERA NORGE AS
Organisasjonsnummer: 981929055