Kjøpte en Samsung tv via nettet. Valgte å hente tv-en fra Skullerud, da de hadde den på lager. Mottok hentemelding dagen etter om at tv var plukket og klar for å hentes, men den aktuelle tv-en var ikke en A-vare, da den var åpnet! Med andre ord, her hadde jeg betalt full pris for et produkt, mens Power ville gi meg et brukt, og til og med for samme pris! Ikke nok med det, da tv-en omsider var hentet og vi gledet oss til å pakke den ut og montere den, viste det seg at det manglet alt: strømkabel, stativ, fjernkontroll, håndbok og annet av utstyr og kabler. Skuffelsen endte heller ikke her. Vi hentet en strømkabel og fjernkontroll fra en tidligere tv og slo på tv-en (vi var ivrige med å komme igang), men hva ser vi? Jo, det er en stor sprekk i skjermen på høyre siden av tv-en! Dette var dårlig greier. Har aldri opplevd noe lignende før. Power, hva holder dere på med?! Neste stopp blir forbrukerrådet. Det her går ikke an!