Prisjakt

Thomas

Ble med 2023-11-27
1
Bidrag
0
Nyttige stemmer
Eplehuset
Bra
(49)
T
Thomas
1 anmeldelse
OK5 måneder siden

Kjøpte iPad på nett med hent-i-butikk, og skulle få beskjed når den var klar til henting - innen en time, som det står. Da 1,5 time var gått uten livstegn fra Eplehuset, tok jeg likevel turen til butikken. Der var det fra før to ventende kunder, og én ansatt som var opptatt med en tredje kunde. Etterhvert kom en annen ansatt slentrende inn fra bakrommet, men da først etter purring fra kunde. Da det etterhvert ble min tur til å få hjelp, fikk den ansatte, som forøvrig fremstod som både vennlig og *totalt* uengasjert… detaljene for kjøpet, og hentet varen. Dernest ba jeg om hjelp til å finne et deksel med plass til Apple Pencil, som jeg selv ikke kunne finne i hyllen. Den ansatte tok også en titt, og bekreftet at nei, butikken hadde ikke et slikt deksel. Jeg forlot så butikken med iPaden, men søkte selv i nettbutikken etter dette dekselet. Joda, der fant jeg et av riktig type. Jeg gikk tilbake til butikken, og fikk god hjelp av en annen ansatt - som straks gikk og hentet dette og endatil satte det på for meg. Ikke noe problem. Har de ansatte på Eplehuset ulike «kilder» for varebeholdningen, tro? Eller dreier det bare om varierende grad av service-innstilling og interesse? Ti minutter senere fikk jeg en SMS om at iPaden nå var «klar til å hentes». 🤨 Neste gang handler jeg likegodt Apple-produktene på Power e.l.