Handelsprosessen var grei nok, men resten var et stort minus. Ingen fortalte meg at dette er et svensk firma med forsendelse fra Sverige med alle de komplikasjoner dette medfører. Men norsk hjemmeside har de. Litt lureri dette. Når varen en eller annen gang måtte dukke opp håper jeg denne er bedre enn hva som er opplevet så langt. Varen er også forhåndsbetalt. Dette er kritikkverdig.
Her føler jeg meg forledet av Multicom. Handleopplevelsen ville vært mye bedre om Multicom var ærlige i sin promotering. Til min glede så jeg Klarna som betalingsalternativ. Ved betaling kom dette alternativ aldri opp. Håper ikke dette indikerer useriøsitet ved levering og også produkt..
Nedenstående er sendt Power sentralt OG lokalt. Null response Jeg har i dag vært i kontakt med deres "kundetjeneste" for å få til en avtale om å hente alt samlet. Dette var iflg "kundebetjenten" ikke mulig. Det var førøvrig ikke mulig å få sagt noe da han snakket på innover og utpust. Jeg måtte derfor prøve å få sagt noe ved å sakke i munnen på ham, hvilket er uhøflig, men hadde intet annet valg. Da jeg bor i et godt stykke unna Lillehammer og er en godt voksen mann, har passert 80 år, nyoperert for 10 dager siden, synes det håpløst å skulle reise til Lillehammer flere ganger for å hente en ordre som kun fungerer samlet. Om jeg skulle se det fra en populistisk vinkel så er det heller ikke særlig miljøvennlig med biltrafikk flere ganger, når det er nødvendig med kun en tur. En annen sak er at jeg kan gå rett over gaten for å hente de samme varene. Ønsker derfor en tilbakemelding om det er mulig å hente alle varene samlet, ble antydet onsdag fra "kundebetjenten" når det gjelder skjerm? Han poengterte gang på gang at jeg sto fritt til å kansellere ordren. Gjennom et langt liv har jeg undervist i salg, service og kundebehandling. "Kundebetjenten" er langt unna en slik opplæring, for å si det forsiktig. Ser frem til en rask tilbakemelding på mail. Stein Pr dato ingen tilbakemelding. Avtalen kansellert. Bestilte samme vare over gaten hos konkurrenten til samme pris, men enda raskere skjermkort og dobbel lagringskapasitet. Jeg møtte en kundebehandler som overgikk mine forventninger. Han var godt opplært. Power skal slite i fremtiden med sin mangel på kundebehandling.