LEVERINGSTID: Dekkene sendes fra Tyskland og tar mye lengre tid å få enn estimert. KANSELLERING: Pgr lang levering kansellerte jeg ordren 1.dag etter bestilling, dekkene var aldri blitt sendt fra Tyskland når jeg kansellerte, men Dekkonline kunne ikke slette sendingen, men skulle gi beskjed til PostNord at de ikke skulle levere dekkene til meg når de kom til Norge, men sende de i retur til Tyskland. PostNord fikk aldri beskjed og leverte dekkene ut, selvom ordren var kansellert. RETUR: Jeg bestilte retur når dekkene var kommet, dette tok meg over 1.time venting på chat, 2.uker seinere var ingenting skjedd og det viste seg at de hadde gjort feil ved returregistrering, tok kontakt på nytt for å bestille retur enda en gang. TILBAKEBETALING: Har enda ikke fått penger tilbakebetalt og kansellerte ordren for 56.dager siden, dekkene ble hentet for 2.uker siden. Snakket med de igjen i dag og pengene skal være på vei.. KUNDESERVICE: Jeg har snakket med dekkonline 7.ganger, hver gang må man vente og hver gang får du forskjellig kundemottaker, noen kan ikke Norsk. De svarer som om de bruker google translate og svarer ikke på spesifikke spørsmål, de har noen ganger automatiske svar som ikke har noenting med spørsmålet du spør dem om. Aldri bestill fra Dekkonline, du kommer til å angre resten av livet, de er rett å slett elendig på absolutt alt.