Kjøpte en vare fra denne aktøren. Varen hadde mangler, som ble innrømmet av produsent. På tross av dette var industrivarer sitt forslag at de kunne sende meg reservedel, og at jeg skulle gjennomføre reparasjonen. Pga. at det kan skape utfordringer for eventuell fremtidig heving, så takket jeg pent nei, og ønsket produktet reparert av dem. Jeg kjøper emballasje, og sender inn produktet. Ut av det blå blir (nesten) hele beløpet for dette produktet refundert etter en god stund. Det var en enkel e-post fra Klarna. Ikke et ord fra industrivarer. Ingen forklaring for hvorfor produktet, som de selv mente -jeg- kunne reparere, ikke kunne repareres av fagfolk. Ingen refusjon for emballasje. En rekke passiv-aggressive tilbakemeldinger på e-post. Jeg har kanskje vært litt vel pirkete i denne saken, men makan til dårlig kundebehandling tror jeg nesten ikke jeg har vært borti. Det morsomme er jo at jeg kjøpte dette produktet fra denne forhandleren fordi jeg tidligere har brukt andre aktører, som staypro, verktøy, verkter, proshop etc., og tenkte å se om disse var like gode. Jeg vil anbefale de som vurderer å handle her å holde seg borte fra denne forhandleren. Opptrer useriøst i sin kundebehandling. Jeg forstår at jeg sikkert kan ha pirket og vært ganske irriterende, men hallo i luken. E-postene kan deles om det sås tvil om mine påstander. Min anbefaling er at man styrer unna denne forhandleren, finnes heldigvis 4-5-6 gode alternativer.