Full score for priser og lavest for frakttid, i alt midt på treet. Ofte veldig bra tilbud på akkurat det ene produktet man prisovervåker. Bruker dessverre ofte 3-4 dager før de sender varene. Med selve frakten kan det fort ta en uke, hvis ikke mer, før man får pakken. Kanskje få ansatte er det som gjør at de kan tilby disse bra tilbudsprisene?
Anton Sports ambisjoner om å være en eksklusiv sportskjede står ikke i stil med nettbutikken dessverre. Har opplevd flere ganger at det tar opptil én uke før de sender varer. Mistenker at de sender produkt A fra butikk 1 og produkt B fra butikk 2 til et sentrallager/kontor og så til kunden derfra. Videre tipper jeg det er mye manuell styring, så når det er én sløv ansatt/butikk går det utover resten av ordren.
1. Var rimeligst på mine linser. 2. Bestilte mandag kl. 16:00 og onsdag kl. 12:00 lå linsene i postkassen min (bor sentralt i Oslo). 3. Jeg klarte å bestille feil linser helgen før og sendte dem en epost om å få endret ordren. Mandag morgen rundt kl. 07:00 svarte deres kundeservice og vi fikk ordnet opp i min feil før de sendte det av gårde. Fenomenal kundeopplevelse 👏
Selve kjøpsprosessen og leveransen var grei. Problemet mitt oppstod ved en retur. Over en måned etter returen var mottatt av Addnature hadde de fortsatt ikke kreditert beløpet tilbake. Dette skal egentlig ikke skje, men kan skje den beste. Forskjellen er hvordan selskapet opptrer etter en slik tabbe har oppstått. Hos Addnature dog så virker det som et gjentakende problem. Flere her har skrevet det samme i sine vurderinger. Purret på dem etter en måned hadde gått og fikk ikke noe svar på over to uker, purret så igjen og fikk heller ikke noe svar på en snau uke. Purret så for tredje gang, fikk da heller ikke noe svar fra dem. 2-3 dager etter purring nr. 3 så dukket det opp en automatisk epost fra Klarna om at de skulle kreditere meg et beløp fra Internetstores, men hørte aldri noe fra Addnature. Normalt er å få et svar fra kundeservice innen 1-3 arbeidsdager om at de er på ballen og hva som vil skje videre i saken. At de i tillegg opererer med forskjellig nettbutikkdomene og selskapsnavn er også helt bak mål. De må få med det i autobeskjeden fra Klarna om at Internetstores er Addnature, i alle fall når man hører nada fra Addnatures egen kundeservice. Igjen så er det flere andre som opplever det samme og at deres kundeservice ikke besvarer henvendelser, selv etter gjentakende purringer. Videre så ville et ryddig firma lagt seg langflate og beklaget tabben. I alle fall når det foreligger flere purringer. Noen ville til og med tilbudt en rabattkode eller lignende. Her er det tre alternativer: 1) Enten så spekulerer Addnature i at folk ikke alltid sjekker om de blir kreditert for returer og later som det er feil. Ellers kjent som svindel. 2) Det er ansatte på lager som i ny og ne legger returer til side i noen måneder og ikke gir beskjed til datasystemet at det er kommet en retur. Når kunden aldri klager så tar de varen selv eller selger den. 3) Det er komplett kaos hos dem. Dårlig ledelse med uinteresserte ansatte. Man kan kun spekulere i hva som skjer hos dem, men at dette er et uryddig firma med ukultur er det ingen tvil om.