Prisjakt

Hildegunn

Ble med 2024-05-01
1
Bidrag
0
Nyttige stemmer
Jollyroom
OK
(500+)
H
Hildegunn
1 anmeldelse
ForferdeligEndret 2 måneder siden

Til Trustpilot/Prisjakt-Jan: Kontakt meg snarest slik at vi kan ordne med kansellering av hele ordren! La inn bestilling på to bilstoler 21.10. og postnord hadde 23.10. ikke en gang mottatt leveransen hos seg??? Valgte ekspresshåndtering slik at levering skulle ta 2 virkedager fra dagen etter det ble lagt inn bestilling, så da tolket jeg det som at disse skulle blitt LEVERT 23.10.? Særdeles misfornøyd. Jeg har betalt ekstra for ingenting, meget skuffet! Bestilte derfra KUN pga kort leveringstid. De har i etterkant endret teksten på ekspresshåndtering. Og idag fredag 25.10. står det fremdeles kun "registrert" hos PostNord, altså PN de har ikke mottatt forsendelsen engang. Latterlig. Aldri mer Jollyroom. Kundeservice er ubrukelig også, sier de har returnert betalingen for ekspresshåndtering, DET HJELPER jo ikke meg som skulle hatt varene ONSDAG. Varene jeg trenger, ikke pengene! Forbanna skitgjeng. Et døgn siden de hørte fra seg nå. Opprinnelig tekst om eksp.håndt.: "Ekspresshåndtering Leveringstid ca. 2 arbeidsdager Bestill før kl. 12 på hverdager og få levering neste hverdag. For de som bor på avsidesliggende steder samt for postnummer 499 og høyere, skjer ekspresslevering innen 2 hverdager."