Jeg vil sterkt advare andre mot å handle hos chicastore.no. For noen dager siden kjøpte jeg et produkt derfra, men etter å ha sendt flere henvendelser til kundeservice, har jeg fortsatt ikke fått svar. Dette er svært frustrerende og bekymringsverdig, da det ligner på svindel. Det virker som om de ignorerer kundene sine etter at de har fått betaling. Jeg håper andre slipper å oppleve det samme. Unngå denne nettbutikken for enhver pris! Oppdatering: Jeg måtte til slutt be min bank om å kreve pengene tilbake fra Chicastore. Til slutt fikk jeg refundert beløpet. Men jeg har ingen planer om å handle mer hos dem.
Jeg er dypt skuffet og frustrert over min nylige erfaring med Netonnet, spesielt med tanke på retur av et par hodetelefoner. Til tross for å ha benyttet meg av angrefristen korrekt og fulgt alle nødvendige prosedyrer for retur, har håndteringen av saken min vært en lang og forvirrende prosess som har resultert i betydelig ulempe for meg. Jeg returnerte hodetelefonene den 20. februar, forventet en smidig returprosess, men ble i stedet møtt med motstridende informasjon og tilsynelatende uendelige forsinkelser. Selv etter flere purringer, kunne Netonnet først ikke bekrefte mottak av returen. Det var først når jeg trakk inn råd fra Forbrukerrådet og understreket selgers ansvar i en returprosess, at Netonnet "fant" returen min. Til tross for dette har jeg fortsatt ikke mottatt noen klarhet i situasjonen eller informasjon om når jeg kan forvente min refusjon. Det har vært over en måned med inkonsekvent kommunikasjon og uklarheter. Dette viser en alvorlig mangel på respekt for kundenes tid og tillit. Kundetilfredshet og tillit burde være grunnleggende verdier for enhver virksomhet, spesielt i dagens konkurransedyktige marked. Min opplevelse reflekterer dessverre en alvorlig mangel på disse verdiene hos Netonnet. Jeg håper at min anmeldelse vil oppfordre Netonnet til å revurdere sine kundeserviceprosesser og sørge for at ingen andre kunder opplever det samme kaoset som jeg har gjort.
Kjøpte et par vintersko som var for små i størrelsen. Fikk OK fra Helly Hansen på at jeg fikk bytte de inn i et par som var større. Men i stedet fikk jeg refundert kjøpet. Sendte to eposter til kundeservice med spørsmål, men jeg fikk aldri svar. Dette er skikkelig kjipt. Skoene er ikke lenger tilgjengelig, og det er heller ikke rabattkoden jeg brukte.
Eksepsjonelt god lyd. Fungerer veldig bra med min iPhone.
iPhonehuset må jeg fraråde alle fra å bruke. Bestilt et iPhone-deksel for nesten tre uker siden. Den har fremdeles ikke kommet. Har sendt gjentatte henvendelser til kundeservice. Alt de sier er at "den kommer snart". Det er ikke godt nok. De må kunne si når produktet mitt ankommer. Og jeg må kunne stole på hva de sier. Nå vet jeg at jeg ikke kan stole på iPhonehuset.
Jeg har brukt Logitech Lift for Mac musen i noen uker nå og jeg er svært fornøyd med den. Den passer perfekt til mitt MacBook og har gjort arbeidsrutinene mine mer effektive. Logitech Lift er en vertikal mus som er designet spesielt for Mac. Den er liten, minimalistisk og stilren og passer godt under handa mi. Vertikaldesignet gir en mer naturlig måte å holde hånden på, noe som reduserer belastning og stivhet i hånden etter lange arbeidsdager. Musen skinner i Apples designspråk og ser hjemme ut på et hvilket som helst skrivebord. Den er også utstyrt med en eksklusiv Magic Mouse-gestikulering med touchpad som gir meg flere måter å navigere på i macOS-apper. Batteritiden på opp til 12 måneder betyr at jeg ikke trenger å bekymre meg for å lade den på en stund. Plug-and-play-opplevelsen var også problemfri og Logitech Lift fungerte ut av esken. Alt i alt er jeg veldig glad for å ha oppgradert musen min til Logitech Lift. Den har definitivt gjort Mac-opplevelsen min mer produktiv og nyter godt av å holde stilen til Apples idé om slanke og intuitive brukeropplevelser. Jeg anbefaler denne meegusen til enhver Mac-bruker som vil ha en bedre og mer komfortabel måte å navigere på. Håper dette gir deg en god start! Ikke nøl med å spørre om du har noen spørsmål eller ønsker endringer. Lykke til med å skrive din anmeldelse.
Jeg må bare dele min utrolig positive opplevelse med Dustin. Nylig var jeg på utkikk etter en HyperDrive Pro for MacBook Pro USB-C Mini-dock, og etter litt research fant jeg ut at Dustin hadde den til en konkurransedyktig pris. Bestillingsprosessen på Dustins nettside var enkel og intuitiv. Jeg fant raskt det jeg var ute etter, og det var tydelig at de hadde et bredt utvalg av kvalitetsprodukter. Informasjonen om HyperDrive Pro var detaljert og lett forståelig, noe som gjorde beslutningsprosessen enkel. Leveringen av HyperDrive Pro gikk over all forventning. Bestillingen min ble raskt ekspedert og ankom hjemme hos meg i løpet av et par dager. Emballasjen var solid, og produktet var i perfekt stand. Nå som jeg har brukt HyperDrive Pro en stund, kan jeg bekrefte at den lever opp til forventningene. Den er enkel å bruke, kompatibel med MacBook Pro, og gir meg den utvidede tilkoblingen jeg trenger. Kvaliteten på produktet er upåklagelig, og jeg er utrolig fornøyd med kjøpet. Jeg kan på det sterkeste anbefale Dustin til alle som er på utkikk etter elektronikk og tilbehør. De har et stort utvalg av produkter, konkurransedyktige priser og en kundeservice i toppklasse. Takk, Dustin, for en strålende kjøpsopplevelse – jeg kommer definitivt til å handle hos dere igjen!
Jeg er stort sett fornøyd med Elkjøp. Men da jeg skulle kjøpe et par øreplugger til kr. 2.799, så måtte jeg betale frakt. Her bør de tilby gratis frakt når man kjøper et dyrt produkt. Jeg valgte i stedet å kjøpe de fra JBL, hvor jeg fikk gratis frakt. Sparte med andre ord kr. 79.
Power ignorerer angreretten. Kundeservice svarer etter to-tre uker. Jeg kunne sagt mye mer, men min mor har sagt at banning ikke er pent……